DOTAZNÍK / QUESTIONAIRE

Hlavní stránka Aktuality DOTAZNÍK / QUESTIONAIRE

1.11.2016

Naši vážení členové SVJ,

před necelými dvěma roky došlo ke zcela zásadní změně v konceptu poskytování služeb v areálu SVJ. Namísto externí správcovské společnosti (R3Group) Vám nyní služby poskytují vlastní zaměstnanci SVJ. A protože se pro Vás snažíme poskytované služby neustále zlepšovat a pečovat o Váš komfort co nejlépe, dovolujeme si Vás požádat o krátkou zpětnou vazbu prostřednictvím několika otázek.

Tyto otázky Vám zašleme během těchto dní na Vaše mailové adresy. Stane se tak formou emailu, kde bude odkaz na stránky společnosti Questnet a identifikací SVJ pro korunní 810. Vaše odpovědi jsou neveřejné a budou použity pouze pro potřeby vyhodnocení spokojenosti.

Děkujeme za Váš čas i ochotu zlepšit služby pro Vás.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dear members of the condominium,

It has been almost 2 years since the major change in the concept of prividing services happened.

External facility management company (R3 Group) was replaced by the group of Condominium's own employees. Since it is our greatest concern to continuously improve all the services provided and ensure your best comfort, we would like to kindly ask you for a quick feedback in the form of answering the following questions.

These questions we will send you during these days at your mailing address. This will happen through email, where it will link to the website of QuestNet and identification condominium for Crown 810. Your answers are confidential and will be used only for the internal purposes.


Thank you for your time and your help to improve service for you.

 

 

sekce: VŠE | VLASTNÍCI | Aktuality   |   Tisk   |   Poslat článek známému